مهیارمهیار، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

مهیار جونم

نی نی ناز من....

1392/12/15 15:16
نویسنده : خواهر مهیار
828 بازدید
اشتراک گذاری

سلام....

این اولین وبلاگی هست که واسه داداش جونم درست کردم...

داداش گلم که اسمش مهیار هست یک وبلاگ دیگه ای هم داره که البته اون وبلاگ رو مامانم اداره میکنه اما این وبلاگ رو خودم میخوام اداره کنم....

امیدوارم که وقتی داداش نازم بزرگ شد و این وبلاگ رو دید بفهمه که من چقدر دوستش دارم و خواهم داشت....میبوسمت داداشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ابجي سجا
15 اسفند 92 16:01
پاییز یا زمستان چه تفاوتی دارد ؟ حضورت ، صدایت ، نفس هایت و گرمی دستانت بهاری می کند سرزمین مرا...
تبادل لينک
16 تیر 93 20:34
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود ---
آرش
31 تیر 94 8:36
سلام خوبین؟! وب زیبایی دارید،ایشالا که همیشه موفق باشید. میشه ازتون خواهش کنم از وب منم دیدن کنید ممنونم و منتظرتونم
محمد
6 مرداد 94 5:43
سلام قشنگه ممکنه به وب ما هم سر بزنی و نظرات قشنگتون رو بدین؟ خیلی ممنون میشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهیار جونم می باشد